Πολιτική Επιστροφών

Δικαίωμα αντικατάστασης-επιστροφής
Ο καταναλωτής έχει δικαίωμα να ζητήσει την αντικατάσταση του προϊόντος εφόσον αυτό που του παραδόθηκε ήταν ελαττωματικό ή δεν αντιστοιχεί με το προϊόν που παρήγγειλε. Σε περίπτωση παραλαβής ελαττωματικού προϊόντος ή προϊόντος άλλου από αυτό που παρήγγειλε πρέπει να προηγηθεί επικοινωνία με το κατάστημά μας στο τηλέφωνο 2104650041 και να αποσταλεί την ημέρα της παραλαβής του στην επιχείρηση, ώστε να ακολουθήσει η αντικατάσταση. Απαραίτητη προϋπόθεση είναι τα προϊόντα να βρίσκονται στην κατάσταση στην οποία παρελήφθησαν και ο καταναλωτής να διαθέτει την απόδειξη λιανικής πώλησης. Συνιστούμε τον επισταμένο έλεγχο κατά την παραλαβή, έτσι ώστε να αποφευχθούν παραλαβές ελαττωματικών προϊόντων ή προϊόντων που δεν παραγγέλθηκαν. Σε κάθε περίπτωση, το ανώτατο χρονικό περιθώριο επιστροφής για υποβολή αίτησης αντικατάστασης δεν δύναται να παραταθεί πέραν των δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία παραλαβής. Πριν από κάθε επιστροφή συνίσταται να προηγηθεί συνεννόηση με το κατάστημα. Η προϋπόθεση για την πραγματοποίηση της αντικατάστασης ελαττωματικού προϊόντος ή προϊόντος που δεν αντιστοιχεί σε αυτό της παραγγελίας είναι η ακόλουθη:
Επικοινωνία με το κατάστημα εντός 24 ωρών από την παραλαβή του προϊόντος για την επισήμανση του προβλήματος, στο τηλέφωνο 2104650041. Εφόσον πρόκειται για προϊόν που δεν αντιστοιχεί στην παραγγελία, να μην έχει χρησιμοποιηθεί και να βρίσκεται εντός της συσκευασίας του στην κατάσταση κατά την οποία παρελήφθη.
Πολιτική Επιστροφών
Μπορείτε να επιστρέψετε ένα προϊόν μέσα σε 14 ημέρες από την ημερομηνία παραλαβής του. Σε περίπτωση που θέλετε να μας επιστρέψετε τα προϊόντα που αγοράσατε η διεύθυνση στην οποία πρέπει να σταλούν τα προϊόντα προς επιστροφή είναι: 
babycare.gr, Λ.Φανερωμένης 64, TK 18900, Σαλαμίνα, τηλέφωνο: 2104650041, e-mail επικοινωνίας: babycare.gr@hotmail.gr

Σημείωση: Στην περίπτωση που ο λόγος της επιστροφής σας αφορά σε λάθος του καταστήματός μας, δεσμευόμαστε να αναλάβουμε το κόστος επιστροφής του προϊόντος καθώς και τα έξοδα της εκ νέου αποστολής του προϊόντος στην διεύθυνση που μας έχετε ορίσει για την παραλαβή της παραγγελίας σας. Στην περίπτωση που ο καταναλωτής επιθυμεί την επιστροφή της παραγγελίας του χωρίς να υπάρχει υπαιτιότητα του καταστήματος τότε τα έξοδα αποστολής βαραίνουν το κατάστημα μόνο για την πρώτη αλλαγή. Για δεύτερη και πάνω αλλαγή τα έξοδα αποστολής επιβαρύνουν τον ίδιο τον καταναλωτή. Από τη στιγμή που το προϊόν φύγει από εσάς, το κατάστημά μας το παραλαμβάνει εντός 1-2 εργάσιμων ημερών για τις επιστροφές εντός Ελλάδος και μέσω της εταιρίας Speedex. Σε περίπτωση που επιλέξετε άλλες μεταφορικές εταιρείες, δεν μπορούμε να παρέχουμε καμία εγγύηση για τους χρόνους παραλαβής των προϊόντων που μας επιστρέφετε. Αφού παραλάβουμε το προϊόν, θα επεξεργαστούμε άμεσα το αίτημα σας και θα σας ενημερώσουμε για τον τρόπο διεκπεραίωσης του. 

Σε περίπτωση αιτήματος επιστροφής χρημάτων ο καταναλωτής επιβαρύνεται με τα έξοδα αποστολής του προϊόντος. 

Σε εκπτωτικά προϊόντα δεν γίνονται αλλαγές-επιστροφές.